Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Krister - 5 augusti 2016 11:59

Resultaten vid blodsockmätningarna brukar oftast variera något från ett finger till annat. I morse låg blodsockret på normala 5,7 mmol/L. Det brukar det förvisso göra sedan jag gick över till lchf i juni förra året då jag fick diagnosen diabetes typ 2 fastställd. Det kom som en chock. Det blev mycket omeletter med skinka och krossade tomater innan jag lärde mig mer om vad jag kunde äta och skulle undvika. Jag kostbehandlar alltså min åldersdiabetes med gott resultat. Därtill kom en viktminskning på mer än tjugo kilo.  -  En av sveriges största hälsobloggar www.kostdoktorn.se är en bra inspirationskälla för mig när det gäller kostbehandlingen.




Av Krister - 5 augusti 2016 09:54



Ordet boosta är ett uttyck som kan användas i många sammanhang. Från att ljudförstärka till att både boosta bränslesystemet i bilen och att förhöja och förbättra sitt hälsotillstånd och välbefinnande med livsstilsförändring. Det är väl det som mitt skrivande här på sidan ska handla om i stort. -  Boosta på.

Av Krister - 5 augusti 2016 08:42



Egentligen är jag inget för att lägga ut bilder på mig själv.  -  Bloggplatsen är lite krångligare än min tidigare portal metrobloggen som lades ner utan förvarning den 7 juli i år.  -  Återspeglingar från ett bilfönster.




 








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards