Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Krister - 6 augusti 2016 22:20



Det har hänt vid flera tillfällen att bränsleslangen till en av dieselpumparna har haft dieselrester kvar i slangen när jag häktat av slangen vid påfyllning av diesel på Preemmacken i Rosersberg. Dieselspillet har hamnat på bakhjulet och området nedanför tankluckan och markplåten och på skosulor och händer som luktar när dieseln ska torkas bort. Sa till om det inne på den bemannade stationen och uppmanades ta en annan pump nästa gång. Något fel är det ju med automatiken.



Av Krister - 6 augusti 2016 18:34



Bråttom iväg. Det fick bli en Kelda thaisoppa med broccoli, blomkål och kokt varmkorv skurna i bitar i förmiddags, och ett glas grekisk yoghurt med hallon och blåbär. Hoppar över frukosten eftersom den är brödbaserad och det äter jag inte så mycket av då jag kör lchf som livsstil. En del kaféer brukar ha små chokladbiscuier som man ka ta en bit av som här på strandkafét i Sigtuna idag. De ser rätt små ut. Tar med mig några chokladbitar i fickan om jag kommer ihåg det, Lindt Excellence på 90% kakao eller Vivani Panama som ligger på 92%.  


-  Man vänjer sig vid kakaosmaken efter en tid och jag uppskattar faktiskt den riktigt mörka chokladen mer nu än tidigare.  Tog en dubbelcheesburger i eftermiddags. Plockar man bort det ena brödet, väljer ett mineralvatten och utesluter pommes frites, ser jag inga problem med den typen av snabbmat emellanåt.




       
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards