Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Krister - 14 februari 2017 09:01



Eftersom jag gör egenmätningar av sockret varje morgon, ser jag förändringarna över tid. I söndags morse tog jag om mätningen då värdet i vänster finger låg på 6,3 mmol/L och i höger fingertopp på 5,4.  Har inte fått någon förklaring till varför det kan variera så mycket. Måndagarna är rätt lugna just nu när det gäller arbete. Jag är personstödjare och då blir det inte mycket ordat om det i bloggen med hänsyn till arbetssituationen. Försov mig med en halvtimme över tvättiden igår också, tvätten blev inte riktigt torr. Risken finns alltid att någon tar tiden efter en halvtimme vilket också har hänt någon gång. 


Tänk att man kan känna sig så trött efter en sångövning. Jag kan känna mig trött efter ett gympass också, men det är en annan fysisk rörelse och tröttheten känns på ett annat sätt. Sångövningar är roligare, man får skratta rätt mycket. 

Det mest glädjande just nu är att kvällarna blir allt ljusare, man överraskas för varje dag som går. 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards