Alla inlägg den 28 juni 2017

Av Krister - 28 juni 2017 20:14






Skaffade ett nytt tiltparasoll till uteplatsen från Rusta för några timmar sedan. Kostade 349 kronor, ett grått med vev som passar bra i bordsskivan. Det gamla parasollet köpte jag på Ikea för tio år sedan, så det var på tiden. Det är möjligt att parasollet hade klarat sig bättre om jag besvärat mig att ta in det varje vintersäsong. Det var ursprungligen svart men har blekts med tiden till grått.


Jag har dragit mig i det längsta för att köpa ett nytt då jag måste leta efter en parasollstång i rätt tjocklek som passar i trädgårdsbordet. Gjorde ett återköp på Jysk av den anledningen i kväll då inte parasollet passade i bordsskivan.

Det blev mitt första kaffe på uteplatsen nu ikväll, men det är kallt att sitta ute. Vita formressade plaststolar är väl inte direkt inne längre, det är svart och grått som gäller och bordet är vitt. Det får inte vara för dyra möbler heller då de blir mer stöldbegärliga.






 











Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards