Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Krister - 3 augusti 2017 21:23




Bytte ut den trasiga parkeringslampan i fronten på vänster sida på bilen i eftermiddags. Det tog några minuter. Den brukar slockna ungefär vid den här tiden på året. Den högra parkeringslampan bytte jag den 31 januari i år. Det går ju att följa upp det här på bloggen. Kilometerräknaren slog om till fyrtiotvå tusen mil i kväll också. Eftersom jag servar bilen efter två tusen körda mil, är det dags med ett oljebyte igen nu efter fem månader, men det blir nog bränslefiltret innan. Man ska byta bränslefiltret vid tre tusen mil är det sagt på min Kia med dieselmotor.

 

Det regnar just nu utanför Arlanda med sexton plusgrader. Har besökt Bromma Blocks nu ikväll också, men det blev inte så mycket handlat. Några burkar fiskbullar i buljong från Coop. Jag gillar inte fiskbullar i plastburkar, det ska förvaras i metallkonserv. Det är väl Icabutikerna som har börjat med plast.





 




 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards