Alla inlägg den 4 augusti 2017

Av Krister - 4 augusti 2017 08:55




Idag är det precis ett år sedan jag startade upp bloggen på Bloggplatsen. Eftersom Metrobloggen lades ner så abrupt stod jag inför valet om jag skulle fortsätta med bloggandet alls. Motivationen avtar då man har lagt ner så mycket tid och energi på tidigare blogg, och påminner mångt och mycket om internätets förgänglighet och opålitlighet. Å andra sidan är det skönt att få avsluta det gamla, och börja på något nytt. Man får ta det som det är.


Den här bloggen har inte, och kommer inte att få de höga besökssiffrorna, men har ökat allteftersom ändå. Näringen i skrivandet ska ju inte ligga i negativismen, att förmiska människor, därför undviker jag uttryck som kan verka förolämpande och nedsättande, även om det är frestande med offentliga mediapersoner som man har svårt för. De som framstår som osympatiska och far med osanningar. Kommunalpolitiker drar uppenbarligen många besökare här på forumet.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards