Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Krister - 8 maj 2018 14:56





Fick ett så kallat Föreläggande från Transportsyrelen med posten idag. Och ett brev som innehöll blanketter som skulle fyllas i av läkare för högre behörighet. Läkaren hade av misstag fyllt i en blankett för lägre behörighet som jag skickade iväg tidigare. Senast den 15 september ska läkarintyget vara inlämnat. Ringde handläggaren och frågade vad saken gällde.

Och så var det bokning av tid på verkstaden som ska serva klimatanläggningen i bilen i nästa vecka, AC:n kyler inte som den ska.  Det är rätt varmt och svettigt just nu i bilen. Kör jag en längre sträcka kyler systemet bättre.  


Klippte mig i dag också, det tog en halvtimme, men tonade inte håret den här gången. Det blir blekt av solen i det gråa, så det gör väl detsamma. Fick en ny frisör som jag inte kände igen. Vad jag kan se var jag sist hos frisören i början av december. 

 

Besökte konsthallen i Märsta som kommer att stänga nu inför sommaren. Det har den borgerliga regnbågsalliansen bestämt i Sigtuna kommun, konstupplevelserna förpassas ut till kaféernas kaffeskvimp och brödsmulor. De professionella konstnärerna får man söka på andra håll. Allt som ställs ut på våra konstmuseer är väl vänsterpropaganda i nyliberalernas ögon.


Blodbussen var uppställd i Märsta centrum. Skrev in mig som gästgivare, men jag gillar inte trånga blodbussar. Det borgerligt styrda landstinget i Stockholms län drar ner på service och tillgängliget och det påverkar tillgången av blodgivare. Jag skulle få ett meddelande via sms när nästa buss anländer.






 

   





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards