Direktlänk till inlägg 21 juli 2018

Kroppsbränna

Av Krister - 21 juli 2018 14:25





Det känns rätt märkligt. Har försökt nå vvs-jouren vid flera tillfällen idag som jag sökte via nätet så sent som i går kväll. Vvs-montören skulle dyka upp efter två idag var det sagt. Jag har försökt nå dem, men har fått beskedet att teknikern hade gått för dagen och återkommer på måndag!

Inte heller journumret leder någon vart, men uppmanas att lämna ett meddelande. Vad hjälper det?

Kontaktade HSB-jouren strax innan två, och väntar nu på Securitas jourtjänst som kommer när de kommer. Fick ingen tid, det är bara ett vänta. Fick också vänta i ungefär en halvtimme för att få kontakt med en skadeanmälare på Folksam. Det är möjligt att de tar kostnaden för läckaget och utryckningen, det har inte uppdagats någon skada av vattenläckan det handlar om.

 

Det är kvavt just nu, förmodligen kommer mer regn än det som föll tidigt i morse, nu med åska i luften. Kroppen är som en barometer, reagerar på luftfuktighet och därmed tilltar  kroppsbrännan. 

 

 




 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Torsdag 18 april 22:28


    Den nordostliga vinden kändes råkall idag. Steg upp i halvsextiden för att hinna med pendeln från Märsta till Sollentuna tingsrätt i tid. Dagens tre huvudförhandlingar gällde penningtvättsbrott, bedrägeri, ofredande och grov rattfylla där den...

Av Krister - Onsdag 17 april 20:16

  Det blåser nordliga vindar. Jag hade behövt en extra mössa, men det är svårt att veta hur man ska klä sig från dag till annan. Stegen kändes lättare på förmiddagens promenad i Rosersberg. Jag gjorde uppehåll från träningen igår.   Husbilssäso...

Av Krister - Tisdag 16 april 20:37

  Stegen kändes tunga idag på vår promenadrunda vid sjön Fysingen och i området Stora Väsby. Det duggregnade kortvarigt och blåste nordliga vindar. Jag tog igen mig på eftermiddagen.   Besökte patienten på Akademiska ikväll. Gjorde inköp på Ica...

Av Krister - Måndag 15 april 21:40


    Det är mycket fysisk rörelse just nu. Träningspasset igår kväll och i eftermiddags simmade jag med N i Märsta. Det var ett fåtal besökare på eftermiddagen.   Beställde en schnitzelburgare på Centrumgrillen i Märsta centrum efter simpasset...

Av Krister - Söndag 14 april 23:06

    Deltog i förmiddagens högmässa med prostvisitation i Märsta pastorat. Kontraktsprosten besökte kontraktets församlingar med uppdrag av biskopen och domkapitlet där Anders Johansson uträttade kontrollbesök. Mässan satte slutpunkt på visitation...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards