Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Krister - 25 augusti 2018 22:30





Inledningsvis vill jag bara först nämna att jag hamnade i ett streettrace i höjd med Täby kyrkby på motorvägen mellan Häggvik och Åkersberga i halvtiotiden ikväll. Det hade dragit ihop sig till en hel del bilburna åskådare på platsen. Att ringa polisen är nästan lönlöst på 11414. Först hamnade jag på en sambandscentral och slussades sedan vidare, men fick inget svar. Efter över sju minuter såg jag en polisbil med blåljusen på i hög fart och avbröt därför kontakten.

 

Och så Nordea som har börjat montera ner bankautomater i Stockholmsområdet. I morse mötte jag den här tråkiga synen i Väsby centrum i bild. För att ta ut kontanterna fick jag gå in i gallerian som tar lite längre tid. 

Man kan undra över varför det ska se så anskrämligt fult ut där det tidigare suttit en bankomat i väggen. Men går man tillräckligt fort och stirrar i mobilen samtidigt så märker man inte så mycket av den pågående förfulningen.

 

Har simmat och bastat i flera omgångar ikväll och kört ut mig helt i bassängen, så nu väntar träningsvärk i morgon, det känns redan nu i kroppen.

 





 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards