Alla inlägg den 8 april 2019

Kom

Av Krister - 8 april 2019 22:01




Besökte Kom köpcentrum i Rotebro på sena eftermiddagen som ligger inte så avlägset från handelsplatsen i Rotebro. Det är fortfarande en del kunder som söker sig dit trots stor konkurrens från andra handelsplatser i omgivningen. Mitt sällskap ville prova skinnjackor, men hittade ingen som passade.

Jag har fortfarande kvar min gamla bruna Jofama mockajacka från Malung som jag köpte på nittotalet. Den känns stor nu och modellen gör mig lite gubbig. Har tänkt låta jackan gå till insamlingen, men den har samtidigt ett personlig värde, jag väntar. Jackorna i storlek 52 sitter som smäck, de ska sitta mer figurnära för att kännas rätt i tiden.

Skinnjackor får man räkna med kostar över två tusen kronor, säljaren var intresserad av att sälja och jag ville vänta. Det kan komma oväntade utgifter som man måste ta hänsyn till, och då är den här typen av inköp inte det mest prioriterade.


Tog en kebabklämma på restaurangen. Och en kopp svart automatkaffe som jag helst hade hoppat över i smaksynpunkt. - Det har blåst rejält idag, kyligt i luften och med tre, fyra plusgrader har det känns rätt ruggigt. - Lampan i bild ändrar färg och kan ses från motorvägen.




 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards