Alla inlägg den 13 april 2019

Av Krister - 13 april 2019 21:12



Så här ser årets majblomma ut i bild, om det nu är någon som har missat nyheten. Nålar fast en krans i bilens innertak för varje år jag har bilen, är nu inne på den nionde. Fick tag i en krans redan igår eftermiddag utanför Uppsala. Det skall vara en vitsippa i år och den jag köpte har guldstänk på de vita kronbladen. Vitsippor med eller utan guldstänk.


Ikväll hade Adventkyrkans församlingskör en konsert på Ekebyholm utanför Rimbo, det är första gången jag besöker det samfundet, riktigt bra framträdande med varierande  musikinslag. Annars är det väl lite klent med just kyrkliga evenemang under helgerna förutom söndagens gudstjänster. Förra lördagen hade Valsta gospel ett framträdande under lördagskvällen. Adventkyrkans lördagskonsert fick jag information om på www.kyrktorget.se 

Adventkyrkan firar gudstjänsterna på lördagar, så det är svårt att göra ett besök eftersom jag jobbar just under för- och eftermiddagar i regel.



       


  


   





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards