Alla inlägg den 27 juni 2019

Av Krister - 27 juni 2019 22:33





Det blir mycket snabbmat för min del, flera gånger i veckan. Besökte Täby centrum, bjöd mitt sällskap på två-för-en erbjudande på BK. Batteriet tog slut i kameran i går kväll så det blev inget fotoinslag från den asiatiska snabbmatkedjan Chopchop Asian Express i Rosersberg i halvtio tiden. Jag tycker att 105 kronor är lite väl mycket pengar med tanke på att maten serveras på papptallrikar och pappmuggar med plastbestick. Man sitter också på hårda träbänkar, stolar fanns också försedda med tunn stoppning.

Beställde en peaunut chicken där jordnötterna serverades separat i plastpåse. Fick riset och nudlarna utbytta mot wokade grönsaker. Personalen, som bestod av ett gäng servicemindade ungomar, gav ett trevligt och glatt intryck.


Tar just nu en blodsockerkurva i tre dagar inför läkarbesöket om en vecka. Det är inte alla arbetsdagar det går att passa in mattider och egenmätningar av blodsockret. Fick ingen blankett medskickad med kallelsen i brevet, och inget rör till urinprovet. Hämtade ett rör igår på Vårdcentralen. Känns slarvigt. 

Gjorde ett pass i åttatiden på Sats i Väsby, det blir mest styrketräning nu när jag går så pass långa sträckor. Vägde in mig på 79,6 kilogram.  






  


   






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards