Alla inlägg den 12 juli 2019

Av Krister - 12 juli 2019 22:27




Vaknade trött i morse igen, vilket berodde på det sena träningspasset på Sats igår kväll. Det blir mest muskelstyrka, konditionen får jag av de timmeslånga promenaderna varje dag, mycket tack vare stegräknaren. Bastun var avstängd med tanke på energiförbrukningen, men jag tror att det även beror på kort om personal över sommaren. Nu är det så pass ruggigt ute, så bastuvärmen behövs. 

 

Lade ifrån mig plånboken i en lägenhet jag besökte idag, tacksam över att det var just där den återfanns. Men det försenade mig till andra besök som skulle uträttats under eftermiddagen, och det blev stressigt. I mer eller mindre medvetet tillstånd lägger jag ifrån mig plånboken på golvet och glömmer total bort den. 

Har funderat på att ta med mig bara det nödvändigaste, ett betalkort och körkortet efter det det som hände idag. Nu förtiden finns det mesta i mobilen, men den kan man lägga ifrån sig också eller tappa. 





 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards