Alla inlägg den 19 september 2019

Av Krister - 19 september 2019 21:03





Kände sug efter ett torrt fruktigt druvvin, köpte därför det buteljerade alkoholfria röda vinet från Carl Jung Cabarnet Sauvignon 750 ml. Kolhydratmängden ligger på hyfsade 3,5 per 100 ml. På Ica Maxi den här gången. Livsmedelsbutikerna har ett bredare utbud än Systembolaget av alkoholfritt är min erfarenhet.


Även om bromsoket hade kommit får jag vänta till imorgon med verkstadsjobbet, bromsbelägget var så pass nedslitet att det måste bytas ut samtidigt. Jag får räkna med att de främre stötdämparna måste bytas framöver också.


Klippte mig i tisdags hos syrianerna, grabben knappade på mobilen, fick putta honom lätt på axeln för att han skulle göra sitt jobb. Mobilen hade lagt av, och han hade inte puk-koden. 

Den här salongen har några krucifix hängande på väggen vid kassan. Då känns det spontanare att gå in på andliga spörsmål när man får en koppling till Jesus Kristus lidande på korset och deras traditionella ortodoxa kristna tradition.





 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards