Alla inlägg den 27 december 2019

Av Krister - 27 december 2019 18:58

 

 

Ställde bilen över dagen vilket händer vid några enstaka tillfällen under året och tog ledigt från jobben. Köpte ett par marinblå chinos på KappAhl i Märsta centrum för 399 kronor. Det är det andra paret, stretchmaterialet i linningen gör byxorna bekväma att bära. Just de här varorna är det ingen mellandagsrea på.


Skaffade ett par terränglöparskor Salomon XA PRO 3D Chassis i Goretexmaterial, en storlek större för att få plats med tjockare strumpor nu när det blir kyligare. Priset 1 699 kronor ligger något i överkant, men skorna skyddar mot vätan så det blir nog en bra vintersko även i snö. Intersport.


Väntade i telefonkö till Telias kundtjänst i över åttiotre minuter i förmiddags, saknade en faktura som jag brukar få månatligen. Eftersom det är ett nytt avtal som gäller, skickas räkningen i januari. Man vet ju inte om försändelserna kommer fram som förväntas med postgången efter bolagiseringen.


Fick en näsblödning strax innan jag somnade sent i går natt, vilket känns obehagligt. Det kommer och går, blöder näsblod i höger näsborre på morgonen vilket har tilltagit det senaste året. Har sökt på nätet och kommit fram till att det kan bero på att jag tar en kapsel Omega 3 varje morgon. Jag började ta fiskoljan i samband med Blefariten, ögontorrheten. Rekommenderades av ögonkliniken att ta tre kapslar om dagen, men minskade ner till en kapsel eftersom Omega 3 verkar blodförtunnande.

Jag kommer att göra ett uppehåll nu för att se om obehaget upphör.



 






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards