Alla inlägg den 13 februari 2020

Av Krister - 13 februari 2020 22:47



Satte klockan på ringning redan i femtiden och ytterligare ett halvtimmen senare för att försäkra mig om att inte försova mig i morse. Likaså aktiverades ipaden med ytteligare två alarm, steg upp efter det första. Sammanträdena ställs in om inte någon av oss som tillkallats infinner oss i rättsalen i tid.

Det första rättsmålet av sex som nämndeman vid Attunda tingsrätt avhandlades en kvart över nio idag. Med tanke på att jag skulle ställa bilen vid Märsta station först och sedan ta pendeln till Sollentuna, är det en fördel att ha god tid på sig.


Eftersom jag inte hade anslutit kabeln till kupévärmaren i morse, tog det tid att skrapa rent rutorna från den rätt tjocka isskorpan som bildats över natten, vilket har med den höga luftfuktigheten att göra med någon enstaka minusgrad, men som känns som tio minus ungefär.



 







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards