Alla inlägg den 2 juli 2020

Av Krister - 2 juli 2020 23:06




Dopplatsen vid Tredaldighetskällan i närheten av Hammarby kyrka hade förberetts med ett antal klappstolar kring dopfunten idag. Det jag antog iordningställt inför en dopförrättning, visade sig vara inför en begravningsgudstjänst. Det senare fick jag veta genom att jag glömde kameran på en av bänkarna och återvände till platsen för att leta.

Vaktmästaren hade förvarat kameran på kontoret. Hälsade henne tacksamt med Guds välsignelse, och kunde ladda ner bilderna nu ikväll.


Församlingen E- church i stadsdelen Stenhagen hade låst dörrarna med meddelandet "Fullsatt" utanför entrén. Max 50 personer får vistas i lokalen. Jag var rätt sen, så det var bara att vända. 

Det har varit luftfuktigt idag efter allt regnande och kläderna har klibbat mot kroppen med flera klädbyten. Totalt visade stegräknaren på nästan tjugo tusen steg över dagen, det känns i fötterna.






 









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards