Direktlänk till inlägg 28 oktober 2020
OKQ8 skickade ett brev nyligen om att det är obligatoriskt att lämna uppgifter om hur jag som kund använder banktjänsterna de erbjuder, så kallad kundkännedom och för att undvika penningtvätt. Eftersom jag undviker att logga in mig med BankID förväntas jag att kontakta kundservice. Nätet där telefonnumret anges i informationsbladet blev snabbt överbelastat, det gick inte att komma fram den vägen, men jag ringde ett alternativt nummer och fick saken ur världen i förmiddags.
Vi uppmanas att uppdatera våra uppgifter så snart som möjligt, får de inte in våra svar kommer kortet och kontot att spärras. Vi har november månad ut att lämna uppgifterna.
Besökte verkstaden på morgonen, packboxen under motorn läcker. Det blev fel i beställningen, så jag ska lämna in bilen en annan dag. Deltog i socialnämdens sammanträde i eftermiddags som avhandlades på en timme där den nya socialtjänstlagen...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||||
|