Alla inlägg den 27 januari 2021

Av Krister - 27 januari 2021 22:48



Beslutade mig i eftermiddags för att säga upp den tillfälliga parkeringsplatsen på den sluttande grusplanen som är avsedd för oss föreningsmedlemmar under tiden parkeringsdäcket renoveras, men den är knuten till mitt tidigare hyresavtal. Jag måste betala avgift oavsett om jag använder den eller inte. De tillfälliga parkeringsplatserna ser olika ut, jag fick en plats i nedförslut och det är svårt att backa ut från platsen om jag inte snedställer bilen. Dessutom måste jag salta för att undvika blankis och lössnö. 

Jag har löst problemet med att ställa bilen på kyrkans parkering och en kommunal parkering under dagtid som är avgiftsfri.  


Det förslag jag fick under samtalets gång var att fråga någon med en mindre bil som ville byta parkeringsplats med mig, men förslaget är skrattretande. En person i styrelsen kom med förslaget att jag skulle fråga någon med fyrhjulsdrift och automatlåda.


Bild från Stäket igår i Järfälla kommun.



 










Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards