Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Krister - 3 februari 2021 14:53



Minisemlor finns fortfarande i sortimentet ute på Shellmackarna till kaffet, så även denna säsong, om framtiden vet vi inget. Jag ville inte gå så långt idag, det är rätt kallt, runt sju minusgrader på förmiddagen med sol och klarblå himmel. Det känns att det stramar i kroppen och kylan påverkar humöret. 


Tog igen mig under eftermiddagen och kvällen, jag flyttade bilen från den avgiftsfria parkeringsplatsen vid idrottshallen där man får uppehålla sig mellan fem och tjugotre, till den plats jag fick tillstånd att ställa bilen vid kyrkan under natten.

Varmkörde bilen och tog en runda, handlade på Coop halvtimmen innan stängning. Ställde frågan till kassapersonalen varför det är så tomt i hyllorna av vissa varor, fick svaret att det skulle komma nya leveranser i morgon. Det stämmer nog bara delvis. 


Postade en nyckel i söndags i en vadderad påse, fick bekräftelse idag att nyckeln kom fram till adressaten, men lite osäkert känns det ju att skicka iväg den här typen av innehåll med posten. Men det är värt mycket att slippa avtala tid för återlämning under arbetstid och så resan in till Sundbyberg.


 

 









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards