Alla inlägg den 17 februari 2021

Av Krister - 17 februari 2021 21:08



Det kändes lite lättare idag att gå promenadrundan, temperaturen låg på fyra minus ungefär så det blev skaljackan istället för den tunga dunjackan jag bär när temperaturen sjunker till sju, åtta minusgrader. Det blåste kallt så jag tog dubbla mössor på mig.


Ute vid badplatsen vid Fysingen är det öppet vatten vid strandkanten. Det beror på att det är strömt just där, fick jag veta av pappan som var upptagen med att sysselsätta sitt barn med någon flytande leksak som drogs i snöre över vattenytan.


Meddelade återbud till diabetessjuksjöterskan idag via telefonsvarare, jag tar besöket senare i år mot hösten när det lugnar ner sig. Det är två kontroller varje år, jag tycker att det räcker med ett besök.

Ett antal blanketter ska fyllas i som omfattar kost- och motionsvanor och alkohol- och tobaksvaror. Det är blanketter som skickas med vid varje tillfälle. Fysisk aktivitet nu under pågående pandemi ger inte rättvisa åt de rutiner jag har under normala omständigheter. 




       





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards