Alla inlägg den 24 februari 2021

Av Krister - 24 februari 2021 21:29



Tvättade bilen på OKQ8 i snabbtvätten vid infarten till Uppsala i kväll i nio plusgrader, en stor skillnad mot att stå där med skumborsten i någon enstaka plusgrad. Jag gör mina promenader i Väsby och tog muggkaffet på Shellmacken. Det var torra bänkar att slå sig ned på, så det kändes bra om man föredrar att sitta utomhus.


Funderar över hur omfattande översvämningarna kommer att bil i markerna kring sjön Fysingen. Igår var det ett gäng ungdomar som höll till vid badplatsen och på isen. Jag skulle inte våga ge mig ut nu.


Beställde tid för synundersökning i eftermiddags, jag måste skaffa mig ett par nya glasögon och det gäller att försöka komma så lindrigt undan. Det är en rätt kännbar utgift. Det är kan jag tänka mig många som avstår glasögoninköp på grund av att marknadspriserna på glasögon ligger så högt. 



         









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards