Alla inlägg den 17 april 2021

Av Krister - 17 april 2021 22:26



Det körde ihop sig idag, bestämde mig för att klippa håret som spretade åt alla håll. Egentligen drar jag mig för det, tycker inte att resultatet blir bra med det tunna hår jag fått med åren. Men nu sparade grabben som klippte mig det jag har kvar på huvudet och tunnade ut längsmed sidorna och färgade det också. Det var ett plötsligt infall jag fick. Terminalen tog inte mitt betalkort, gjorde ett kontantuttag från automaten och problemet var löst.


Samtidigt fick jag ett samtal om att personen jag hade som passagerare på förmiddagen hade tappat nycklarna och jag fann dem i passagerarsätet. Det var bara att åka iväg till Väsby igen där personen väntade på att komma in i lägenheten.


Kände att det blev varmt i fleecejackan mot eftermiddagen, temperaturen steg till sexton plusgrader, men det kändes fortfarande kallt i luften.




 










Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards