Alla inlägg den 17 juni 2021

Av Krister - 17 juni 2021 22:40





Idag är det precis arton år sedan jag började träna på gym, men pandemin har gjort att träningsrutinerna inte har gått att hålla. Men jag har ivarjefall varit in på Sats nya träningsanläggning i Häggvik. Det gymmet stänger tjugotre på vardagar, så de tiderna passar mig. Efter den andra dosen tänker jag börja med träningspassen igen.

 

Det svartvita motivet ger en känsla av sextiotalet. Gjorde promenadrundan vid Fysingen idag också, men luftfuktigheten och värmen gjorde kläderna fuktiga. Uppåt tjugosju, tjugoåtta plusgrader visade temperaturen på vid middagstid.


Märkligt nog drar bloggen www.vikingen888.bloggplatsen.se 

fortfarande besökare. 

Jag tittade in på bloggen sporadiskt, man undrar vad som har hänt med de personer som har varit flitiga med att skriva och plötsligt bara slutar med sina inlägg.

 

När jag sökte på personens för- och efternamn och hemort Åtvidaberg, såg jag minnesrunan över honom. Han avled två dagar efter det sista inlägget på Bloggplatsen. Frid vilar över vikingens minne.




 

   







 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards