Direktlänk till inlägg 26 juni 2024

Allt för idag

Av Krister - Onsdag 26 juni 23:47


 

Vi tog förmiddagens promenad vid Hammarby kyrka, längsmed Fysingen och strövområdet vid Löwenströmska. På grund av värmen undvek vi de öppna fälten. Det var lugnt i strövområdet, vårdpersonal som gjorde sin motionsrunda under arbetstid. En pågående begravning. 

 

Jag blev ombedd betala en förbeställd säng på Ikea i Boländerna i eftermiddags med hemleverans till en adress i Väsby. Beställde panerad spätta med remouladsås i restaurangen efteråt.

 

Tränade med N i Häggvik 19 och besökte Citygross  efter passet,  beställde snabbmat på McDonalds i Häggvik.

Displayen visade mellan 24° och 19,5° grader under dagen, det hettade till med uppåt 33,5 i ettiden.

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Lördag 29 juni 21:01

    Det blåste friska vindar under dagen, 13-14 m/s i byarna. Jag slog mig ner med A på uteserveringen Kardemumma i Väsby centrum i elvatiden.    Gjorde ett arbetspass mellan 14-20 på motivationsboendet. Lämnade in vita skjortor för kemtvät...

Av Krister - Fredag 28 juni 22:16

    Utöver de tre gympassen i veckan tog jag ett simpass i tvåtiden med N idag. Eftermiddagen kändes kvav och varm, regnet vräkte ner i halvsjutiden.   Beställde en delad kebabpizza på OY i Valsta centrum. Handlade det som fattades i den ut...

Av Krister - Torsdag 27 juni 23:49

    Eftersom inte Ålandskryssningen blev av idag, ringde jag Thomas från Uppsala och vi bestämde oss för en tur ut til Skokloster. Tog en promenad i omgivningarna och slottskaféet där jag beställde kaffet. Svenska kyrkans kafé i Sjövillan är stän...

Av Krister - Tisdag 25 juni 21:26

  Vi kom överens om att ta promenaden i Rosersberg på förmiddagen. Det var fler besökare än vanligt som vistades i slottsområdet en tisdag.    Gjorde patientbesöket ikväll på Akademiska.  Det blev hett i bilen, 31° grader i halvfemtiden på pa...

Av Krister - Måndag 24 juni 22:56

    Tog itu med räkningarna och fick tvättbestyret ur världen på förmiddagen. Hämtade N som hängde på till gymmet i Häggvik vid halvsju. Gjorde några inköp innan, tog en latte på Max.    Det blåste nordliga vindar under dagen, växlande molnig...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards