Direktlänk till inlägg 1 juli 2024

Julistart

Av Krister - Måndag 1 juli 22:41


Eftersom tvättiden efter min bokade tid var ledig, fyllde jag maskinen ställd på 40° grader. Grannens tonåring hade blockat dörren till tvättstugan, men kom ner samtidigt och öppnade, han hade startat två maskiner på min tid. Jag var i stort sett klar, det gjorde inget.

 

Körde träningspasset i Häggvik med N i tretiden. Inköp på Willy:s och snabbmat på McDonalds och så åter Täby. Inköp på Coop och Stadium i Bredden och sedan hem.


Det blåste västliga vindar, temperatur mellan, 20,5° och 26° grader, växlade molnighet.

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Onsdag 3 juli 22:30

    Vi klarade oss undan regnet på förmiddagens promenadsträcka vid Fysingen, vi var nästan helt ensamma i området, en medelålders kvinna med gångstavar. Det föll en och annan regnskur under dagen mellan solglimtarna.   Skaffade två bläckpatr...

Av Krister - Tisdag 2 juli 22:20

    Det blåste sydvästliga svala vindar på vår förmiddagspromenad vid Hammarby och Löwenströmska, solen värmde och luften kändes fuktig.   Hämtade T i Väsby centrum i tvåtiden, vi gjorde inköp på Willy:s i Bro och fikade på Petjos Cafe & kond...

Av Krister - Söndag 30 juni 21:36

  Regnet föll mot eftermiddagen och fortsatte så under kvällen. Jag tog mig till söndagens mässa på förmiddagen, en av de två kyrkvärdarna som skulle tjänstgöra infann sig inte, så en kyrkvärd som inte var uppsatt på schemat hoppade in. Det brister...

Av Krister - Lördag 29 juni 21:01

    Det blåste friska vindar under dagen, 13-14 m/s i byarna. Jag slog mig ner med A på uteserveringen Kardemumma i Väsby centrum i elvatiden.    Gjorde ett arbetspass mellan 14-20 på motivationsboendet. Lämnade in vita skjortor för kemtvät...

Av Krister - Fredag 28 juni 22:16

    Utöver de tre gympassen i veckan tog jag ett simpass i tvåtiden med N idag. Eftermiddagen kändes kvav och varm, regnet vräkte ner i halvsjutiden.   Beställde en delad kebabpizza på OY i Valsta centrum. Handlade det som fattades i den ut...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards