Alla inlägg den 29 maj 2024

Av Krister - Onsdag 29 maj 22:48


 

Svärdsliljan är en av mina favoriter, jag har väntat på att växten ska blomma och fick det bekräftat idag på promenaden vid Fysingen. Det föll en och annan regskur mellan solglimtarna, luften kändes fuktig.

 

Beställde en leverpastejmacka på Konditori Fågelsången i Gränbystaden med R på eftermiddagen.

Kaféet vid Ulva kvarn hade stängt idag på grund av byggarbeten. Jag sökte öppettiderna på nätet, men det fanns ingen information om att det inte var öppet. Lika lång väg tillbaka. Inköp på återvägen på Coop och Lidl i Boländerna.

 

Kom iväg först vid halvåtta och tränade i en timme på Sats i Bredden i Väsby. Det är sällan jag träffar på någon som har tränat i så många år som jag har gjort på samma anläggning, men ikväll utbytte jag några meningar med en av dem som har hållit ut genom åren.  

 

Luften kändes svalare på morgonen, 16° grader i halvtiotiden, 24° kring halvåtta. Det blåste sydliga vindar. 

 

 

           

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards