Direktlänk till inlägg 24 mars 2018

Hår och kropp

Av Krister - 24 mars 2018 22:24



Det har blivit en del inköp idag, bland annat på Apoteket. Jag är rätt trött på det utbud som finns i hyllorna då det gäller duschkrämer i varuhusen. Apoteket Kronan har i varjefall Salming för 59 kronor och L300 som kostar 45 kronor. När jag tränar och som ikväll i simhallen, vill jag ha med mig något som inte känns så vardagligt och tråkigt. Parfym använder jag inte alls, jag får huvudvärk av starka dofter för att inte nämna deodorant som förpestar omklädningsrummen. Det kanske ligger en kulturskillnad i hur vi använder kemikalier i kroppsvårdande syfte. 




 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Måndag 15 april 21:40


    Det är mycket fysisk rörelse just nu. Träningspasset igår kväll och i eftermiddags simmade jag med N i Märsta. Det var ett fåtal besökare på eftermiddagen.   Beställde en schnitzelburgare på Centrumgrillen i Märsta centrum efter simpasset...

Av Krister - Söndag 14 april 23:06

    Deltog i förmiddagens högmässa med prostvisitation i Märsta pastorat. Kontraktsprosten besökte kontraktets församlingar med uppdrag av biskopen och domkapitlet där Anders Johansson uträttade kontrollbesök. Mässan satte slutpunkt på visitation...

Av Krister - Lördag 13 april 18:29


    Vi tog lördagsfikat på Waynes i Väsby köpcentrum vid middagstid, scones med färskost och sylt till latten. Inledningsvis gråmulet väder, regnstänk och solglimtar under kvällen. Mellan tolv och 9,5° plusgrader visade termometern under de timma...

Av Krister - Fredag 12 april 23:18

    Deltog i den obligatoriska repetitionsutbildningen för nämndemän i Förvaltingsrättens lokal i Tegeludden på förmiddagen. Eftersom jag var så pass tidigt ute, deltog jag i kursen innan. Annars var det halvtolv som gällde.   Ställde bilen p...

Av Krister - Torsdag 11 april 23:28

    Körde några maskiner tvätt på förmiddagen och tog ett simpass i Märsta med N på eftermiddagen. Simhallen var välbesökt, det brukar annars vara rätt lugnt.    Beställde en Texas Bacon Chicken Royal på BK i Rosersberg på återvägen till Täby...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards