Alla inlägg den 7 januari 2021

Av Krister - 7 januari 2021 16:23



Var med kompisen in och besiktade en Hyundai Matrix i dag på Carspect. Halvljuslampan gick sönder några timmar innan kontrollbesiktningen och fick den bytt på verkstad. Parkeringslampan slocknade på samma sida något senare, så det blev en anmärkning just på positionsljuset i besiktningsprotokollet.


Lättviktsdunjackan Neomondo som jag köpte på XXL släpper så pass mycket dun att det inte går att ha den på sig. Vad jag kan se på bloggen köpte jag dunjackan i slutet av april förra året. Man får vad man betalar för.

Besökte Jula i förmiddags och skaffade en fodrad softshelljacka från Bluewear. Det är arbetskläder så jackan borde väl hålla ett tag.


Hörde mig för på Elgiganten om det fortfarande gick att få rabatt på inköpspriset när man återlämnar förbrukade bläckpatroner och köper nya till Epsonskrivaren. Det lät lite oklart när det gäller privatkunder.



 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards