Direktlänk till inlägg 30 augusti 2020

Sweater Park Royal Zip

Av Krister - 30 augusti 2020 22:32



När jag var in på Dressmann i veckan fick jag syn på en nyinkommen collegejacka i 100 procent bomull som föll i smaken. Köpte en liknande med hög krage och hel dragkedja i marinblått tidigare i samma butik, men kragen är för mjuk. Det ser inte så snyggt ut när den viker sig runt halsen. Annars gillar jag just hög krage för att det skyddar halsen, och det gäller också polotröja. 

 

Beställde en jacka även via nätet för några månader sedan, de är svåra att hitta i butikerna i just den modellen. Jag föredrar att handla i butiker eftersom det går fortare än att beställa via nätet och så betalar man direkt i kassan. Snabbt och smidigt.





    










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Måndag 22 april 21:54


  Under eftermiddagens sammanträde i socialnämnden fick vi instruktioner hur vi redovisar våra arvoderade uppdrag genom självinloggning, självrapportering för förtroendevalda. Månadsrapportering, ekonomiskt utfall det första kvartalet av årsbudgete...

Av Krister - Söndag 21 april 22:52

    Ställde upp som extra kyrkvärd på förmiddagen. I dag spisades en kryddig kycklingsoppa med rotfrukter och grönsaker efter högmässan.   Fikade på konditori Kardemumma i Täby kyrkby med N i fyratiden, handlade på Coop Danderyd och tog igen...

Av Krister - Lördag 20 april 21:58

  Ställde upp som timvikarie på motivationsboendet  mellan 14-20. Det blir det sista arbetspasset i april.  Tog lördagsfikat på det för dagen välbesökta Kardemumma vid middagstid, gjorde inköp på Ica Kvantum i Väsby centrum. En 500 g keso, 125 g ...

Av Krister - Fredag 19 april 22:27


  Min yngsta syster brukar sällan ringa om det inte händer något oförberett inom familjen. Brorsan ska opereras akut och har drabbats av blodförgiftning.    Träffen i eftermiddag i Gränbystaden, ställdes in. Jag fick tid över till ett hembesök ...

Av Krister - Torsdag 18 april 22:28


    Den nordostliga vinden kändes råkall idag. Steg upp i halvsextiden för att hinna med pendeln från Märsta till Sollentuna tingsrätt i tid. Dagens tre huvudförhandlingar gällde penningtvättsbrott, bedrägeri, ofredande och grov rattfylla där den...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards