Alla inlägg den 30 december 2021

Av Krister - 30 december 2021 22:04



Det kändes lika tungt idag med promenadrundan i Rosersbergs slottspark i någon enstaka plusgrad. Regndiset gjorde kläderna våta. Men Gumman Tö borstar just nu bort vår snö, så vi får väl se hur utsikterna blir efter årsskiftet.

Idag kunde vi se två svanar och av spåren i snön att döma, har det varit aktiviteter på isen sedan igår.


Lämnde in vitskjortor för kemtvätt i eftermiddags, knappar behöver sys i och jag får välstrukna skjortor ett tag framöver. Det är en vardagslyx som jag unnar mig. 


Hörde i bilradion idag att spolarvätska är högvaluta just nu, den börjar ta slut på mackarna. Jag brukar köpa den färdigblandade spolarvätskan på Rusta som var bäst i test för sju år sedan då jämförelserna mellan produkterna gjordes när det gällde rengörande förmåga och pris. Idag betalar man som icke medlem 24,90 kronor för tre liter. På andra plats kom Biltemas spolarvätska, det händer att jag köper den spolarvätskan också när tillfälle ges.





 












 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards