Alla inlägg den 14 november 2017

Av Krister - 14 november 2017 21:17



Får en känsla av att det bara är jag som kör med sommardäcken på, det började snöa i eftermiddags i Arlandaområdet. Ringde verkstaden där jag förvarar mina vinterhjul och skulle få besked om jag kan ta det någon förmiddag i slutet av veckan. Man får köra på sommardäcken fram till den sista november och blir det inte kallare än någon plusgrad och inte för mycket snö, så går det väl ändå att ta sig fram med hyfsat bra mönsterdjup i däcken. Det halkbekämpas också ute på de större vägarna.

 

Besökte mitt första sammanträdet i Kyrkofullmäktige ikväll där nästa års budget behandlades, men det var den gamla styrelsen som sammanträdde för sista gången, och i den är jag inte invald. Nu var det ju som åhörare och då utgår inget arvode. Det är en blygsam summa så det är inte för arvodet jag sitter där. Det blev ivarjefall en liten bit smörgåstårta efteråt. 

 

 



 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards