Alla inlägg den 29 september 2017

Av Krister - 29 september 2017 10:58

 

 

Besökte Vårdcentralen i Norrviken under förmiddagen för medicinsk fotvård, men fotterapeuten hade ringt sig akut sjuk men i fel telefonsvarare. Därför visste ingen av personalen om det, och jag fick återvända hem i ogjort ärende. Patientavgiften fick jag i varjefall tillbaka på en hundralapp. Det blir mycket tålamodskrävande väntan för ingenting, och resekostnaden med parkeringsavgift får man inte tillbaka. Receptionen var också underbemannad. 

 

Igårkväll stängde Polisen av strömmen på Solna station, pendeltågsstoppet varade i över en timme på grund av ett spårspring, men det var nog annat med i bilden också. Hämtade upp en kompis i Sollentuna sent igår kväll på grund av förseningen. 




Av Krister - 29 september 2017 06:46

 

 

Eftersom Bollnäsfilen var prissänkt på Ica Kvantum i

Täby centrum igår köpte jag två liter av den, men när jag kom hem kände jag att förpackningarna luktade rök som om det kom från något som brunnit.

Filmjölken kastades direkt, men jag fick i mig lite av den innan, det var då först som jag kände av lukten. Man vet ju inte om innehållet hade påverkats. 



 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards