Alla inlägg den 6 januari 2018

Av Krister - 6 januari 2018 21:48

 

 

Det är ju Trettondedag Jul och därmed röd dag och räknas som söndag. Det krånglade till det när jag ställde ifrån mig bilen på Valhallavägen i eftermiddags. Inte något av betalkorten fungerade i automaten, ringde upp och felanmälde, men fick då veta att det är röd dag och därmed avgiftfritt.

 

Normalt sett brukar man få ett kvitto oavsett och där det går att utläsa på displayen om det är avgiftfritt eller inte och nästkommande vardag när avgift gäller.

Östermalm är ett riktig blåshål. Det ligger öppet ned mot Mälaren och man blir igenomfrusen på nolltid. De två minusgraderna kändes som tolv vilket förmodligen beror på luftfuktigheten.


Annars har jag luftat höger framhjul några gånger idag för att försäkra mig om att det reparerade däcket håller tätt, men helt säker är jag ännu inte. Men det ser torrt ut under bilen från tidigare läckage från packboxen.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards