Alla inlägg den 20 december 2019

Av Krister - 20 december 2019 22:17



Delade på en prinsesstårtbit med mitt bordsällskap till kaffet på Gotti i Arninge vid middagstid. Gästerna består så dags av arbetare inom transport- och byggsvängen, men idag var det färre gäster än vid våra tidigare besök.

Köpte tulpaner på Plantagen och delade ut bland annat två inslagna Paradisaskar vid några besök idag. Men det är bara en person som önskar sig Aladdin med de mörka chokladpralinerna som delas ut i morgon och så en ytteligare Paradis med ljus choklad.


Stannade till vid det nästan helt öde Stinsen köpcentrum i Häggvik i tisdags kväll. City gross lokaler stod hyreslediga sedan kedjan stängt ner nyligen, och jag går omkring och påminner mig om vilka butiker, restauranger och kaféer som har inrymts i lokalerna och de jag besökte. Friskis & Svettis har stora generösa träningslokaler som de driver sin välbesökta verksamhet i nu.

Det var också sparsamt med juldekorationer i år.



        




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards