Alla inlägg den 16 november 2020

Av Krister - 16 november 2020 21:56



Har man två tvättmaskiner att tillgå i föreningens gemensamma tvättstuga där jag bokar tvättid en morgon i veckan, blir oftast färgade plagg som ska tvättas i fyrtio grader liggande en längre tid. Idag valde jag bort vittvätten för att få undan tvätthögen.

 

Satt kvar i bilen och väntade i Kista idag också när det skulle göras inköp som i förra veckan. Stannade till i Täby centrum på återvägen, ett kort besök på Ica och beställde en Wopper på BK.


Det pågår en garagerenovering i bostadsområdet där jag har min parkeringsplats. En provisorisk grusplan har anlagts som vi ska använda under ett halvår, så i april nästa år ska det vara klart. Man får hoppas på en mild vinter, det blir ingen elanslutning till kupévärmaren.

 

Det var för mörkt för att ta foton idag om man inte ska lägga ner extrajobb med att redigera bilderna.

 

 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards