Alla inlägg den 4 september 2020

Av Krister - 4 september 2020 21:57



Idag satt jag utomhus i totalt tre timmar med två omsorgstagare. På det första boendet började det kännas kallt vid halvtid, men jag klarade mig bättre på det andra. På det sistnämna fick jag komma in i lägenheten förra fredagen, men inte idag. Det är helt beroende på vem av personalen som tjänstgör för tillfället.

Nu har jag gjort ett antikroppstest som visade negtivt sedan några veckor tillbaka, och hade jag visat provresultatet idag hade det gått för sig att sitta inomhus. Efterom provsvaret bara ger en ögonblicksbild för tillfället, känns reglerna lite luddiga. 


Fortsatte med att ta ner häcken ytterligare ikväll på uteplatsen.  Den behöver föryngras med nya grenar eftersom den har blivit risig nedtill. Egentligen ska Spirean formklippas så den blir bredare nedtill så ljuset lättare når grenarna upptill och inte blir alltför snötyngda i vinter.












Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards