Direktlänk till inlägg 24 augusti 2021

Kairo

Av Krister - 24 augusti 2021 20:38




Besökte badplatsen ute vid Kairo i Upplands-Väsby mot eftermiddagen. Kiosken var öppen vilket var oväntat, men stänger förmodligen för säsongen den första september. Jag tog kaffet med pannkakor på Biltema som fick eftervärmas i mikron, de var inte helt varma när de serverades. Grädden blev lös i konsistensen, jag säger inget mer om det med tanke på priset.


Fick en tub Canoderm kräm 5% 100 gram i samma förpackning när jag köpte en pump med burk 500 gram på Apoteket Kronan idag och kostade 309 kronor. 






 

             










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - Torsdag 28 mars 21:03

  Körde några maskiner på morgonen och fick vänster strålkastarlampa på bilen bytt på verkstaden vid middagstid, lampan slocknade igår kväll.    Gjorde simpasset i Märsta på eftermiddagen, hämtade N i Täby. Tog snabbmat på Sibyllas i Väsby på å...

Av Krister - Onsdag 27 mars 21:10

Det kändes vår i luften idag. Tussilagon lyste gul i dikesrenen och säsongens första blåsippor hälsade våren kommen i Rosersbergs slottspark där vi tog den två timmar långa promenadrundan.   Jag fick ett muntligt besked i måndags om att  packn...

Av Krister - Tisdag 26 mars 21:05

  Vi beslutade oss för en promenad vid Hammarby kyrka på förmiddagen i den för årstiden typiska väderleken med stora snöflingor, dis och regnblandad snö.  Den branta stigen som leder upp till klockstapeln utmanar kondtionstyrkan i benen.   ...

Av Krister - Måndag 25 mars 20:46

Besökte verkstaden på morgonen, packboxen under motorn läcker. Det blev fel i beställningen, så jag ska lämna in bilen en annan dag.    Deltog i socialnämdens sammanträde i eftermiddags som avhandlades på en timme där den nya socialtjänstlagen...

Av Krister - Söndag 24 mars 23:35

    Familjegudstjänsten i Kista församling var välbesökt på förmiddagen med varmkorv och kyrkkaffe efteråt. Firade systerdotterns fyrtioårsdag på Scandic i Bredden i eftermiddags. Det finns två Scandichotell i Väsby, jag utgick från att det var h...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards