Alla inlägg den 17 februari 2022

Av Krister - 17 februari 2022 21:53



Det kom på tal igår om att jag i sällskap skulle besöka Åbergs museum i Bålsta mot eftermiddagen i samband med ett annat ärende i Kungsängen. Vad jag kan se med hjälp av sökmotorn befann jag mig på platsen senast för fyra år sedan, närmare bestämt den 13:e mars 2018. Det kan säkert stämma, men det känns ändå rätt avlägset mellan besöken. Vi såg skymten av Lasse idag.


Den tjänstgöring jag var kallad till idag i tingsrätten blev avbokad för några dagar sedan. Det började låta i bilen igår kväll, ett lågt brummande ljud som jag misstänkte  kunde komma från ett utslitet kullager. Det visade sig vara en bra gissning, jag fick veta att kullagret i höger framhjul var på gång och bestämde tid för verkstadsbesök i nästa vecka.


Fick en kallelse till årets första kyrkofullmäktigemöte som ordinarie ledamot ikväll. Det var tänkt att sammankomsten skulle innehålla en introduktionskurs för nya invalda, men så blev det inte.





     






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards