Alla inlägg den 3 januari 2024

Av Krister - Onsdag 3 jan 19:17


Ställde mig tveksam till besöket i Wenngarn på förmiddagen med tanke på väderleken. Det blåste 13 m/s i vindbyarna. Vi kortade ner promenaden med en halvtimme, men tog fikat på slottsterassen trots snöfallet.

Parkeringsplatsen vid naturreservatet var

oplogad, risken finns att bilen fastnar i snön.

 

Den laptop jag skaffade på vårkanten förra året, en Medion, har jag hittills använt endast som ordbehandlare. I eftermiddags begav jag mig till Elon och fick webbläsaren Firefox installerad som alternativ till Chrome. 

 

Laptopväskan som jag fortfarande använder, förvarades den första bärbara datorn jag skaffade, en Fujitsu Siemens. Troligen var det grafikkortet som gick sönder efter bara två år. Jag fick överta min syrras Packard Bell som fungerade i många år tills tekniken inte hängde med. 

 

Gjorde inköp på Lidl i Märsta och tog promenaden ikväll till Icabutiken. Temperaturen stannade vid -7,5 minusgrader idag.

 

 

         

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards