Alla inlägg den 28 april 2024

Av Krister - Söndag 28 april 21:59


 

Firade söndagens välbesökta högmässa i Danderyds kyrka, församlingens ungdomskör medverkade och konfirmander undervisades. Lämnade S i Mörby centrum efter kyrkfikat.

Hämtade N i Täby och gjorde simpasset på eftermiddagen i Märsta. Insåg att jag hade behövt fylla på med energi innan passet.

Vi delade på en oxfilepizza på Dinos i Tingvalla efteråt, pizzerian har fått topprecentioner. 

 

Handlade med N på Lidl och återhämtade mig framför teven innan jag tog mig hem till Märsta i halvniotiden. Fyllde tanken på OKQ8 i Häggvik.

 

Vi fick inledningsvis en solig morgon som övergick till regnstänk på eftermiddagen, det klarnade upp mot kvällen. Mellan sex, sju plusgrader, tio på sena eftermiddagen.

 

Grön glasyr på muffins från Lidl ser inte så aptitligt ut, om någon frågar mig.

 



         


 

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards