Alla inlägg den 12 mars 2020

Av Krister - 12 mars 2020 20:57



Det föll snöblandat regn på eftermiddagen i Kista där vi gjorde matinköpen idag. Regnet föll under promenaden vid Löwenströmska tidigare under dagen, vi kortade ner sträckan just därför. Funderade över anledningen till att det flaggades, kronprinsessans namnsdag är inte något som jag lägger på minnet.


Fick ett meddelande om att jag inte skulle besöka ett äldreboende i morgon på grund av spridningen av Coronaviruset. Det blir inget inkomstbortfall för min del, vilket annars kan drabba personal under otrygga anställningsformer.

 

Handbollsmatchen i Vikingahallen i Märsta på söndag kommer att spelas, men inför tomma läktare. 

På MatHem är det förnärvarande två, tre dagars väntetid för hemleverans. Satskedjan har stängt i två veckor på grund av risken för smittspridning.


Priset vid pumparna på OKQ8 i Märsta ligger just nu på 14:78 kronor för en liter diesel när jag fyllde på i tanken ikväll. Literpriset får inte ligga på den låga nivån alltför länge, regeringen finner en anledning till energiskattehöjning.



     









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards