Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Krister - 18 mars 2020 19:40


Frågade igår om det gick för sig att göra ett besök på ett gruppboende trots rådande restriktioner som gäller nu. Fick klartecken från verksamhetsansvarig, hämtade personen i entrén och tog en utefika. Jag har aldrig tidigare spritat dörrsidor och handtag i bilen, men gör det nu. - Fick meddelande från Attunda tingsrätt att nämndemän över sjuttio år inte kallas för tjänstgöring i domstolen under pågående pandemi.


Nu när jag dras med snuva tar jag det försiktigt när jag snyter mig, fick ett lättare blodflöde igår igen på morgonen. Kanhända torra slemhinnor. Jag smörjer in både rygg och fötter, så näsan behöver väl en omgång den också. Värmefläkten gör nog luften torrare. När jag slutade med de blodförtunnande omega-3 kapslarna såg jag en förbättring, och kommer att dra ner på fiskätandet. Jag äter fisk och räksallad varje dag, det kanke blir för mycket om man har ytliga blodkärl som brister.



 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards