Alla inlägg den 20 september 2021

Av Krister - 20 september 2021 21:18



Sov över tvättiden i morse, nattsömnen infann sig först på småtimmarna. Ringde verkstaden för att få det nya säkerhetsbältet monterat vid tio, men det fanns ingen tid för byte när jag väl var där.

 

Reparatören föreslog att jag skulle ställa bilen över en heldag så de kan klämma in den mellan andra verkstadsjobb, arbetet beräknades ta två timmar. Vi bestämde en förmiddag i nästa vecka, men det lät lite osäkert om de skulle hinna. Jag ringde en annan verkstad som skulle utföra jobbet. 


Besökte Täby centrum på eftermiddagen och delade en prinsesstårtbit med bryggkaffe på Balders konditori. Mitt sällskap hade en läkarbesökstid och jag fortsatte hemåt igen i den sena eftrmiddagsrusningen.


Klippte håret i Märsta för två hundra kronor. Det växer inte ut så fort som då jag var yngre annat än vid öronen och i nacken. Nu vill jag behålla det jag har kvar upptill. I min ålder ska man vara tacksam att man har något kvar att kamma.






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards