Alla inlägg den 6 februari 2023

Av Krister - 6 februari 2023 20:52




Diabetesläkaren jag skulle träffa på vårdcentralen en kvart över åtta, sjukanmälde sig när jag stod framför luckan. Det är en del förberedelser med tvättider och annat inför besöket som måste bokas om. Men jag fick ett trevligt samtal med en äldre man med ursprung från forna Jugoslavien.


Idag postade jag svarskuvertet från Region Stockholm med provtagningstub där test av osynligt blod i avföringen skulle göras. Det är lätt hänt att provet inte tas, det känns lite motbjudande. Tuben skulle läggas i en grön hygienpåse som jag missade, men det kanske går bra ändå. 


Spjällhuset till Opeln hade levererats till verkstaden, fick beskedet på morgonen,  uträttade ett ärende i Väsby vid middagstid. Annars har dagen varit lugn, vi fick en fin solig dag med temperatur kring någon enstaka minusgrad.







 












Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards