Alla inlägg den 9 november 2016

Av Krister - 9 november 2016 23:18




Nöjde mig med en bastu på gymmet ikväll. Vikten låg på 76,9 kilo, vilket är en viktminskning på något kilo. Få undan snön i flera omgångar under dagen är ju också fysisk aktivitet, så det fick räcka. Det var inte upplogat på parkeringsplatsen utanför gymmet, så jag fick ställa mig där det var minst risk att fastna.Det blev en bullrig, hal och skakig återresa då snömodden hade frusit till knölar och kanter på motorvägen. Framkomligheten på sträckan mellan Stockholm och Arlanda är väl högprioriterad då det gäller halkbekämpning. 



Av Krister - 9 november 2016 16:29


 

Lägger in några bilder från idag. Kung Bore blåser snö över oss med full kraft och det är bara i början av november. Fikat ute i Steninge.



 

     






Av Krister - 9 november 2016 08:32





Förra gången jag skulle hämta ut ett paket från OneMed till en vårdtagare hade Bring tagit över distributionen från tidigare Postord. Från paketutlämningen på Coop till en liten butik för godis och hyrfilmer, där paketet var trasigt då jag skulle hämta ut det förra gången. Nu igår var det dags igen med ett nytt utlämningsställe i en liten tobaksaffär, men fortfarande Bring. Emballaget var oskadat den här gången. När samhällsfunktioner ska styras av marknadsintressen får man räkna med sådant här.




 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards