Alla inlägg den 9 oktober 2018

Av Krister - 9 oktober 2018 16:31



Tog en tur ut till Ulriksdal och slottscafét mot eftermiddagen. Uppehåll, behaglig utetemperatur på uppåt fjorton plusgrader och friska vindar, vi slog oss ner vid uteborden en stund.

Ställer man bilen på Handelsträdgårdens kundparkering intill undslipper man de krångliga parkeringsautomaterna på slottsparksområdet.

I början av veckan är det gott om platser lediga. Uppvärmd chokladfylld kokoskaka med vispgrädde till bryggkaffet, jag fuskar lite då det gäller LCHF, blodsockret låg ändå på låga 5,0 mmol/L i morse.

 

 

När höstfärgerna övegår i brunt blir det inte lika njutbart längre, vi är ju snart inne i november, man kan inte förvänta sig något annat.

Så här års känner jag mig påfrestande trött vilket beror en del på min fibromyalgi, och antalet soltimmar som minskar förstås. Kan känna tröttheten i axlarna och kroppsbrännan och så sendraget när jag inte har värmefläkten på som värmer upp. I går kväll blödde jag näsblod när jag snöt mig, vilket hör till ovanligheterna. Jag håller mig vanligtvis rätt frisk, så det är inte något att orda om här på bloggen.







             






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards