Alla inlägg den 12 november 2018

Av Krister - 12 november 2018 16:59





Det gick inte att betala med det vanliga magnetkortet ute vid pumparna på Preem i Rosersberg idag, jag gick in och testade kortet vid kassan där det fungerade. Fyllde på vid Preem i Täby istället där jag kunde få full tank.

Det jag irriterar mig på är att personalen är så säkra på att det är mitt betalkort det är fel på. Den där tekniken ute vid pumparna brukar ställa till det emellanåt.


Strulade gjorde också Swedbanks telefontjänst, försökte göra en överföring mellan två konton, men betalningen medgavs inte i kassan, fick använda mig av ett reservkort. Den äldre damen framför mig i kassakön kunde inte betala sina varor, kanhända hade hon ett Swedbankkort också. Fantasin sätts i rullning när man har människor framför sig som inte kan betala sina varor. Det har hänt att jag skjutit till några kronor då kunden framför inte haft tillräckligt med kontanter på sig. Då det gäller mindre belopp gör det detsamma.






 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards