Alla inlägg den 21 november 2018

Av Krister - 21 november 2018 11:49

Klev hastigt av träningscykeln på Sats igår eftermiddag. Fick ett högfrekvent skärande påträngande ljud i höger öra som försvann nästan lika fort. Varifrån ljudet kom vet jag inte, hoppades på en yttre källa, kanske från högtalarna. En person som jobbar ute på Arlanda flygplats, berättade att han hade ett konstant buller på arbetsplatsen och bar öronproppar när han tränade för att undslippa den bullriga musiken på gymmet. Det var hög ljudnivå igår också vilket skapar en inre stress.

Det har minskat med redskap i träningslokalen utan att jag fått någon information om varför. Ett kortare pass, kände mig förkyld. Vägde in mig på 78,4 på eftermiddagen och i morse låg blodsockret på fina 5,0.

 

Vi är nu inne i den svarta veckan, alltså det amerikanska konsumtionsjippot Black Friday, men utan Thanksgiving som skulle kunna skänka arbetarklassen en behövlig långledighet med vila över helgen. Sedan kan man bara hålla tummarna på att inte betalsystemen kollapsar på grund av bristande underhåll.





 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards