Alla inlägg den 28 december 2018

Av Krister - 28 december 2018 10:58

 

 

Fick en sjuttioprocentig choklad från en vän som passade på att köpa när den var prisnedsatt i butiken. Den mörka sorten från Lindt 70 procent är för söt i smaken, och har ett högt kolhydrat- och sockerinnehåll, men vad gör man? Man kan inte kasta den. En ruta som högst åt gången då.


För några år sedan fick jag en 2 pack edition med bodyspray och bodywach från Axe i julklapp, men har stått kvar i hyllan tills nu. Jag gillar inte spraylukten som förpestar omklädningsrummen. Nu får det bli en nyårsgåva istället till någon som uppskattar sprayen bättre än jag men med risk för att kemikalierna sätter lukt i trapphuset. Fick en Axe kroppstvål i julklapp, oinslagen. Doften är stark, vilket jag har lite svårt för, lite påträngande, men det får gå.  

Salmings produkter uppskattar jag bättre som har en behagligare mildare doft. Använder lite märkvärdigare varumärken oftast efter träningspassen.


Har försökt få tag i kontorspersonal på Hsb, men i slutet av året är de flesta kontor stängda. Det gäller nyckeln till garaget som skall återlämnas, de har väl en dublett att lämna ut till nästa gäst som ska hyra garaget. Jag ville återlämna nyckeln redan i november.



       








Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards